Human design boek van Jenna Zoë

Jenna Zoë Human design recensie, review en informatie van de inhoud van het boek over je persoonlijke blauwdruk. Op 6 september 2023 verschijnt bij uitgeverij Altamira het boek over human design. Het is geschreven door  Jenna Zoë, gewaardeerd met ∗∗∗∗. Hier lees je informatie over de inhoud van het boek, de schrijfster, de vertaler, de inhoud en de recensie van Monique van der Hoeven

Jenna Zoë Human design recensie

Een paar jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met Human Design. Human Design is een systeem dat ervan uitgaat dat ieder mens een unieke energetische blauwdruk heeft, op basis waarvan hij/zij zijn leven op aarde leeft. Het werd in 1987 ontwikkeld door Ra Uru Hu en combineert aspecten van de I Tjing, astrologie, het chakrasysteem, de kabbala en quantum fysica.

Jenna Zoë volg ik al een hele tijd op haar Social Media kanalen en via de website. Zij is een expert op het gebied van Human Design en oprichter van My Human Design, waar ze opleidingen en cursussen geeft op basis van de verschillende energietypes en ook een opleiding tot Human Design Reader. Ze ontwikkelde ook de Human Design App.

Ik was dus heel benieuwd naar het boek wat ze in 2023 schreef over dit onderwerp. En het was, zoals ik eigenlijk wel verwachtte, een waardevolle aanvulling op mijn eigen experiment. (Human Design wordt gezien als een experiment, waar ieder mens zelf mee aan de slag kan gaan, omdat elke ervaring van het leven anders is).

Jenna Zoë heeft een heel positieve en prettige manier van dingen beschrijven. Jenna is zelf een Projector – en dat blijkt zeker ook uit haar bijzondere kijk op Human Design en hoe ze die weet te verwoorden. Ze neemt daarbij ook heel mooie een feminine view op het systeem, die voor mij heel verhelderend en balancerend werkt.

Jenna begint met het beschrijven van de 5 energy types en beschrijft hun strategie en autoriteit. En daarna begint voor mij de magie van dit boek. Jenna wijdt zich aan het uitgebreid beschrijven van de 64 gates (waarvan er in elk mens 26 geactiveerd zijn). Zij noemt ze geen poorten, zoals de meeste schrijvers over Human Design, ze heeft het over talenten. Er zo naar kijken vond ik op zichzelf al heel inspirerend.

Jenna Zoë’s boek over Human Design heeft mij absoluut geïnspireerd en aangespoord om weer meer te gaan leren over mijn eigen design. En vooral: er nog veel meer naar te gaan leven. Het boek is een aanrader voor wie “out of the box” kan denken en behoefte voelt het leven eens op een andere manier te bekijken. Het boek is gewaardeerd met ∗∗∗∗ (uitstekend).

Jenna Zoë Human design recensie

Human design

• Auteur: Jenna Zoë
  • Soort boek: lifestyleboek, psychologieboek
  • Origineel: Human Design (2023)
  • Nederlandse vertaling: Leonie Hardeman
  • Uitgever: Altamira
  • Verschijnt: 6 september 2023
  • Omvang: 288 pagina’s
  • Uitgave: paperback / ebook
  • Prijs: € 22,99 / € 15.99
  • Boek bestellen bij: Bol / Libris
  • Waardering: ∗∗∗∗ (uitstekend)

Flaptekst van het boek over human design

Maak kennis met het human design-systeem met ‘Human design’ van Jenna Zoë. Door te werken met human design, leer je hoe je het meest uit je leven kunt halen en hoe je het best je potentieel kunt benutten. Dit revolutionaire systeem is gebaseerd op de chakra’s, astrologie, de I Tjing en de kabbalistische levensboom en heeft wereldwijd het leven van vele mensen veranderd. Op basis van je geboortedatum, -tijd en -plaats kun je je human design-chart uitrekenen. Met ‘Human design’ ontdek je stap-voor-stap de betekenis van de verschillende aspecten van je chart en kom je alles te weten over jouw mogelijkheden, kansen, uitdagingen, sterke punten, relaties en nog veel meer. Ben jij er klaar voor om alles uit het leven te halen? Dan mag ‘Human design’ niet in je boekenkast ontbreken.

Jenna Zoë is wereldwijd een toonaangevend expert op het gebied van human design. Ze is oprichter van de My Human Design-app en myhumandesign.com.

Bijpassende informatie